четверг, 21 января 2021 г.

Основи здоров'я 9 клас - 22 січня

 Тема уроку: Індивідуальні особливості сприйняття і навчання.

Індивідуальні особливості сприйняття

Кожна людина сприймає будь-які предмети та явища дуже індивідуально. Ми відрізняємося одне від одного провідним каналом сприйняття інформації.


У процесі сприйняття різні аналізатори взаємодіють один з одним. Наприклад, у сприйнятті дотику беруть участь тактильний і кінестетичний аналізатори, а в процесі зорового сприйняття задіяний руховий аналізатор, що забезпечує рухи очей.

Як наші індивідуальні особливості сприйняття можуть впливати на ефективність навчання?

Наприклад, візуали мають відповідний «наочний» стиль навчання, вони часто вживають фрази «покажіть мені», «напишіть для мене» і найкраще виконують завдання після того, як прочитали текст або

спостерігали за тим, як завдання виконує інша людина. Візуальний стиль навчання передбачає записи, позначки на полях, використання таблиць, схем, малюнків. Саме ці прийоми є ефективними під час навчання візуалів.

Аудіали використовують «слуховий» стиль навчання, оскільки вони краще сприймають нову інформацію, подану словами й звуками. У процесі навчання вони просять «розкажіть мені», «обговорімо це питання разом» і найкраще виконують завдання після того, як уважно прослухали відповідну інформацію. Такий стиль навчання передбачає повторювання матеріалу вголос, обговорення, використання аудіозаписів. Саме ці прийоми є ефективними під час навчання аудіалів.

Кінестетичний (тактильний) стиль навчання передбачає фізичний дотик до предметів, які вивчаються. У процесі навчання кінесте-тик завжди намагається самостійно виконати завдання, щось робити з предметами. Він часто каже «дозвольте мені спробувати». Найкраща форма навчання для нього — це практична робота й експеримент.

Опорні точки. Існують певні індивідуальні особливості сприйняття й навчання. Люди відрізняються одне від одного провідним каналом сприйняття інформації. Візуали — люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою зорового аналізатора. Аудіали — ті, хто найкраще сприймає інформацію через слуховий аналізатор. Кінестетики — люди, які сприймають більшу частину інформації за допомогою аналізаторів дотику, нюху, смаку.


Домашнє завдання: прочитати параграф 16, переписати висновок

Комментариев нет:

Отправить комментарий