суббота, 16 мая 2020 г.

Завдання на 18 травня Понеділок

                                 Основи здоров'я 9 клас
1. Перевірка домашнього завдання:
Запитання 1
Види загроз:



А

соціального середовища

Б

природного середовища

В

техногенного середовища
Запитання 2
Види загроз:



А

соціального середовища

Б

техногенного середовища

В

природного середовища
Запитання 3
Види загроз:



А

соціального середовища

Б

техногенного середовища

В

природного середовища
Запитання 4
Рівні загроз:
А

індивідуальні,  семестрові, суспільні

Б

Особистий, національний, глобальний

В

дружні, тимчасові, державні
Запитання 5
Національна безпека — це
А

захищеність життєво важливих промислових об'єктів держави. 

Б

захищеність життєво важливих інтересів людини й громадянина, суспільства й держави.

В

захист населення від екологічних катастроф та екологічного забруднення
Запитання 6
До якого рівня загрози належить: "нестача чистої питної води, зміна клімату, порушення озонового шару Землі, забруднення навколишнього середовища, нераціональне використання природних ресурсів, зростання кількості населення"?
А

Особистий

Б

Національний

В

Глобальний

Г

Регіональний
Запитання 7
До якого рівня загрози належить:"порушення правил поведінки на воді, пожежа в помешканні, харчове отруєння, травмування, дорожньо-транспортна пригода, порушення правил користування Інтернетом"?
А

Глобальний

Б

Національний

В

Регіональний

Г

Особистий
Запитання 8
Назвіть приклади негативних наслідків технічного прогресу (3 правильні відповіді):
А

 Руйнування озонового шару , що захищає планету від надмірної сонячної радіації

Б

Збільшення відходів виробництва, що не розкладаються під впливом природних процесів

В

Вирощування нових сортів овочів та фруктів

Г

Винайдення та вдосконалення технічних пристроїв

Д

Забруднення водойм, грунту стічними водами
Запитання 9
 Екологічно свідома людина
А

не економно використовує папір

Б

споживає мудро, береже енергію і воду

В

користується одноразовими пластиковими пакетами та посудом
Запитання 10
Основні пріоритети національної безпеки України визначені
А

законом «Про основи національної безпеки України»(2003року)

Б

конвенцією ООН

В

кримінальним кодексом України
Запитання 11
Ліквідація бездоглядності та безпритульності серед дітей і підлітків - це
А

економічна сфера

Б

політична сфера

  В

соціальна сфера
2. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Тема: Розвиток людства і глобальні небезпеки.

3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 29,30. Підготуватися до контрольної роботи.

                            Малювання 7 клас

Хто ще не здав малюнки я чекаю.
Тема уроку: макет предметів: (на вибір) зошит, щоденник, одяг, чашка.

                   Основи здоров'я 6 клас


Сьогодні у нас з вами підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.
Зверніть будь ласка увагу на те, що всі контрольні роботи ми виконуємо на подвійних листочках, як це ми робили з вами у школі. (Після закінчення карантину ви всі К.Р. та зошити в яких ви робили Д.З. або листочки нам здасте, тому будь ласка збережіть їх)
Підписуємо листочок так:

Підсумкова контрольна робота
за ІІ семестр (2019-2020 н.р.)
з основ здоров'я
учня(учениці) 6 класу
Виноградненського НВК
Прізвище ім'я

Будьте уважними не поспішайте
Завдання для контрольної роботи:

1. Велосипеди мають бути обладнані:
а) звуковим сигналом та світловідбивачами;
б) звуковим сигналом та питною водою;
в) питною водою та світловідбивачами.

2. Ознаки отруєння хімічними речовинами:
а) сердитий, зневажливий голос;
б) прямий погляд, приязний вираз обличчя;
в) нудота, головний біль.

3. Отруєння чадним газом у будинку може виникнути в результаті:
а) повного згорання газу;
б) неповного згорання газу;
в) пропускання газу.

4. Установи відповідність
1. Горить сміття                     А)Вуглекислотний вогнегасник
2. Горить телевізор                Б) Пісок, ґрунт
3. Горить бензин                    В) Ковдра
4. Горить книгосховище        Г) Вода

5. Назвіть компоненти  трикутника вогню:
 
                              
6. Продовж речення
   Якщо треба викликати працівників рятувальної служби, слід повідомити:
         ·          
         ·          
         ·          
         ·          
7. Що таке конфлікт?
8. Чим відрізняється пряме спілкування від непрямого?
9.  Як діяти в разі аварії на підприємстві, якщо рекомендовано залишатися вдома.
Виконуємо завдання самостійно, намагайтесь  не звертатися по допомогу до підручника.

Бажаю вам удачі
                        
                      Мистецтво 8 клас

Тема уроку: "Закріплення знань за рік"
Пройдіть тестові завдання і напишіть мені скільки у вас неправильно ( тільки чесно) Повинно бути 12 відповідей.

                   
                   Правознавство 9 клас
Сьогодні у нас з вами підсумкова контрольна робота за ІІ семестр.
Зверніть будь ласка увагу на те, що всі контрольні роботи ми виконуємо на подвійних листочках, як це ми робили з вами у школі. (Після закінчення карантину ви всі К.Р. та зошити в яких ви робили Д.З. або листочки нам здасте, тому будь ласка збережіть їх)
Підписуємо листочок так:

Підсумкова контрольна робота
за ІІ семестр (2019-2020 н.р.)
з основ правознавства
учня(учениці) 9 класу
Виноградненського НВК
Прізвище ім'я

Будьте уважними не поспішайте
Завдання для контрольної роботи:
1. Кримінальної відповідальності підлягають неповнолітні, яким на момент злочину виповнилось:
    а) 17 років;                б) 16 років;         в) 14 років;      г) 15 років.
2. Адміністративним злочином вважається:
 а) грабіж;  б) крадіжка; в) образа; г) захоплення заручників.
3. Працівники міліції можуть затримати неповнолітнього для з'ясування його особи: 
а) на 4 години; б) на 9 годин; в) на 3 години;   г) на 1 годину.
4. Назвіть ознаки адміністративного проступку?
5. Назвіть етапи кримінального процесу?
6.  Назвіть співучасників злочину?
7. Поясніть поняття злочин?
8. Поясніть поняття кримінальної відповідальності?
9. Поясніть поняття правоохоронні органи?
10. Чим відрізняється адміністративний проступок від кримінального злочину? ( проведіть порівняльну характеристику)
11. Проаналізуйте ситуацію.
Працівники правоохоронних органів затримали неповнолітнього і тримали під вартою 72 години, не повідомивши рідних про місцезнаходження дитини.
   Виконуємо завдання самостійно, намагайтесь  не звертатися по допомогу до підручника.

Бажаю вам удачі

                   Трудове навчання 5 клас
1. Виконайте тест
1. Кухонним вважається посуд, який використовується для
А
 
сервітування столу
 
Б
 
приготування страв
 
В
 
подачі страв
Запитання 2
Що таке столовий посуд?
А
 
це посуд, що слугує лише для споживання страв

 
Б
 
це посуд, що слугує лише для подавання страв
 
В
 
це посуд, що слугує для подавання і споживання страв
Запитання 3
Сервірування - це
А
 
порядок розсадження людей за столом
 
Б
 
правила поведінки за столом
 
В
 
правила розставляння в певному порядкуна столі посуду, приборів, страв
Запитання 4
Що таке етикет за столом?
А
 
це дозволені теми, які можна обговорювати на офіційних прийомах

 
Б
 
це правила розміщення столових приборів на столі

 
В
 
це порядок розсадження людей за столом
 
Г
 
це перелік правил щодо поведінки людей під час прийому їжі.
Запитання 5

Якщо потрібно порізати страву на шматочки , в якій руці потрібно тримати ніж, а в якій виделку?
А
 
в правій руці - виделка, в лівій - ніж
 
Б
 
в правій руці - ніж, в лівій - виделка
 
В
 
по черзі
 
Г
 
без різниці
Запитання 6
Напій з насіння шоколадного дерева - це
А
 
кава
 
Б
 
квас
 
В
 
какао
 
Г
 
медок
Запитання 7
Чи можна брати їжу із загальних блюд столовим прибором?
А
 
Так
 
Б
 
Ні
Запитання 8
Після вживання їжі столові прибори,якими користувалися,треба класти
А
 
в свою кишеню
 
Б
 
на стіл
 
В
 
на свою серветку
 
Г
 
в свою тарілку
Запитання 9
До холодних напоїв, які з давна вживають українці належить
А
 
Квас
 
Б
 
Солод
 
В
 
Медок   
        Трудове навчання 6 клас
Виконайте тест
Запитання 1
На які групи поділяють миючі засоби?
  А 
Для очищення та ароматизації
 
Б
 
Ароматизації та дезінфекції
 
В
 
Очищення та дезінфекції
Запитання 2
На малюнку зображені



А
 Швабри
 
Б
 
Ручні пилососи
 
В
 
Щітки
Запитання 3
На малюнку зображений

А
 
Сипучий засіб для прибирання
 
Б
 
Рідкий засіб для прибирання
 
В
 
Спрейовий засіб для прибирання
Запитання 4
Пилососи поділяють на
А
 
пилососи для вологого прибирання
 
Б
 
пилососи для сухого прибирання
 
В
 
напіввологого прибирання
Запитання 5
На малюнку зображений:



А
 пилосос робот
 
Б
 
літаюча тарілка
 
В
 
кришка від мультиварки
Запитання 6
При вимиканні пилососа з резетки беремося рукою
А
 
 
Б
 
Запитання 7
Генеральне прибирання застосовують
А
 
1 раз на рік
 
Б
 
декілька разів на рік
 
В
 
1 раз на 5 років
Запитання 8
Під час користування мийними засобами необхідно користуватися
А
 
рукавичками
 
Б
 
масками
 
В
 
сонцезахисними окулярами
 
Г
 
захисним костюмом
Запитання 9
Визнач рядок, в якому вказаний тільки інвентар для прибирання приміщення:
А
 
пилосос, швабра, гель, ганчірка, відро
 
Б
 
віник, щітка, губка, порошок, гумові рукавички
 
В
 
швабра, пилосос, віник, совок, щітка
Запитання 10
Із чого розпочати прибирання в житловому приміщенні?
А
 
із споживанням смачних тістечок

 
Б
 
 миття підлоги
 
В
 
 із чіткого планування своїх дій
Запитання 11
 Що допоможе вам швидко знайти потрібну річ у домі?
А
кожна річ повинна мати своє постійне місце. 

Б
 
ввімкнути світло
 
В
 
запитати у батьків
Запитання 12
Природне освітлення – це світло
А
 
 яке ми отримуємо вдень від світлодіодних світильників
 
Б
 
яке ми отримуємо вдень від сонця
 
В
 
яке ми отримуємо вдень від лампи розжарення
Запитання 13
Прибирання житла ділиться на які категорії?
А
 
 генеральне, ліниве, поверхневе

 
Б
 
 щотижневе, генеральне, поверхневе
 
В
 
щоденне, генеральне, за бажанням

 
Г
 
 щоденне, щотижневе, генеральне

           

Комментариев нет:

Отправить комментарий