четверг, 14 мая 2020 г.

Завдання на 14 травня Четвер

Малювання 6 клас

 Тема уроку: Створити ескіз герба для свого міста (села).
 Наприклад:
Герб Керчі

Герб Києва
                               
                               Основи здоров'я 7 клас
1.  Перевірка домашнього завдання
Запитання 1
Туберкульоз - це хвороба:
А

неінфеційна

Б

спричинена цивілізацією

В

інфекційна

Г

спадкова
Запитання 2
Хто відкрив збудника хвороби?
А

Роберт Кох

Б

Роберт Туберкул

В

Кох Флюро
Запитання 3
Як тепер називають паличку Коха
А

мікробактерією туберкульозу

Б

мікобактерією туберкульозу

В

бацилою туберкульозу

Г

інфекцією туберкульозу
Запитання 4
При якій температурі гине паличка Коха через 5 хвилин?
А

- 20 °С

Б

+85 °С

В

+100 °С

Г

-200 °С
Запитання 5
Як раніше називали хворобу туберкульз
А

сухотами

Б

мокротами

В

кашлюк

Г

недуга зсихання
Запитання 6
Де живуть мікобактерії туберкульзу?
А

на одязі хворого, у кімнаті де багато пилу

Б

у кімнаті де часто прибирають та висока вологість

В

у кімнаті де часто часто провітрюють та багато пилу
Запитання 7
Скільки часу живуть мікобактерії туберкульзу в навколишньому середовищі?
А

до 6 тижнів

Б

до 6 місяців

В

до 8 місяців

Г

до 8 тижнів
Запитання 8
Якими ліками лікується туберкульоз?
А

анестетики

Б

антибіотики

В

анальгетики

Г

антидоти
Запитання 9
Через яку хворобу туберкульоз став поширюватися?
А

коклюш

Б

запалення легень

В

ВІЛ

Г

бронхіт
Запитання 10
Коли відзначають Всесвітній день боротьби з туберкульозом?
А

31 березня

Б

24 березня

В

1 грудня

Г

1 квітня
Запитання 11
Форми туберкульозу
А

відкрита

Б

закрита

В

рання

Г

пізня
Запитання 12
Яка форма туберкульозу становить загрозу для людей?
А

відкрита

Б

закрита

В

рання

Г

пізня
Запитання 13
Флюрографія
А

це знімок легень

Б

це знімок трахей

В

це знімок нирок
Запитання 14
Яка система в організмі людини може знищити міккобактерії туберкульозу?
А

імунна

Б

кровоносна

В

дихальна

Г

ендокринна
Запитання 15
Хворий з відкритою формою туберкульозу:
А

безпечний для оточуючих

Б

не потребує лікування

В

може інфікувати оточуючих

Г

не може інфікувати оточуючих
Запитання 16
Якщо людина інфікована ВІЛ , ризик захворіти на туберкульоз:
А

відсутній

Б

низький

В

дуже високий

Г

неістотний
Запитання 17
Що знищує мікобактерію туберкульозу?
А

оцет

Б

сода

В

гірчиця

Г

хлорка
Запитання 18
Способи інфікування туберкульозом:
А

повітряно - крапельним

Б

від матері до дитини через грудне вигодовування

В

через травну систему

Г

кров - через кров

Д

контактно - побутовим
Запитання 19
Ознаки туберкульозу:
А

нормальна маса тіла

Б

тривалий кашель

В

загальна слабкість

Г

кров у мокротинні

Д

швидка втомлюваність
Запитання 20
Заразитися туберкульозом можна тільки від хворої людини
А

так

Б

ні

Запитання 21
Щеплення - один з найкращих профілактичних засобів проти туберкульозу
А

так

Б

ні
2. Вивчення нового матеріалу
Тема уроку: Підготовка до контрольної семестрової роботи. Повторити параграф 23-30, перегляньте   питання після параграфа.
3. Домашнє завдання
Повторити вивчене, підготуватися до контрольної роботи.

 Основи здоров'я 8 клас
1. Перевірка домашнього завдання:
Запитання 1
Самозахист - це застосування людиною
А

навичок позитивного мислення

Б

методів самоконтролю

В

засобів особистої гігієни

Г

засобів протидії порушнику без втручання правоохоронних органів
Запитання 2
Під час самозахисту найчастіше можна застосовувати ...
А

фізичну силу, вогнепальну зброю

Б

фізичну силу, холодну зброю

В

фізичну силу, будь-яку зброю

Г

фізичну силу, газовий балончик
Запитання 3
Щоб зберегти життя та здоров'я, якщо на вас напали, слід
А

панікувати, діяти метушливо

Б

опанувати себе, уникати необгрунтованого ризику

В

панікувати і плакати

Г

опанувати себе та діяти ризиковано
Запитання 4
Застосування зброї проти неозброєного нападника - це
А

перевищення меж необхідної самооборони

Б

необхідна самооборони
Запитання 5
Перевищення межі необхідної самооборони ...
А

навмисне заподіяння тілесних ушкоджень

Б

тиск товаришів

В

умисне заподіяння тілесних ушкоджень
Запитання 6
Коли на вас напали, утеча - це
А

вияв боягузтва

Б

вияв здорового глузду

В

один із проявів самозахисту
Запитання 7
Якщо нападник міцної статури вимагає в тебе мобільний телефон, слід
А

за можливості втекти

Б

віддати телефон

В

ударити нападника першим

Г

застосувати будь -яку зброю
Запитання 8
Торгівля людьми - це
А

порушення правил поведінки

Б

дисциплінарне правопорушення

В

кримінальний злочин

Г

цивільно-правове правопорушення
Запитання 9
Щоб протидіяти торгівлі людьми , слід
А

довіряти рекламним оголошенням

Б

користуватися допомогою незнайомців в оформленні документів

В

перевіряти інформацію про роботодавця

Г

не довіряти за жодних обставин нікому документів, що засвідчують вашу особу
Запитання 10
Бездоглядні діти ...
А

мають адекватну самооцінку

Б

можуть підтримувати стосунки з родиною

В

схильні фізичному та психологічному насиллю

Г

поважають себе живуть цікавим і романтичним життям
Запитання 11
Які засоби самозахисту можна використовувати під час самооборони ..
А

палицю камінь

Б

вогнепальну зброю, ніж

В

зв'язку ключів, ручку
Запитання 12
Щоб уникнути небезпеки, якщо ви вдома самі:
А

якщо подзвонили в двері, спочатку подивіться у вічко

Б

не пускайте до квартири незнайомих людей

В

не відчиняйте дверей, поки не впевнитесь, що це безпечно

Г

залишайте двері відчиненими
2. Вивчення нового матеріалу
Тема уроку: Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність і бездоглядність

3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 28, підготуватись до контрольної роботи (повторити параграф 21-28)
                               
                                         Історія 5 клас
1. Перевірка домашнього завдання:
Запитання 1
Яку назву мали житла наших предків, яке було заглиблене в землю на 30-80 см, іноді й більше? 



А
 
напівземлянка
 
Б
 
терем
 
В
 
дитинець
Запитання 2
Де за часів Київської Русі мешкала більшість населення?
А
 
У містах
 
Б
 
У селах
Запитання 3
З чого споруджували свої житла мешканці давніх сіл?
А
 
З дерева
 
Б
 
З каменю
 
В
 
З цегли
Запитання 4
Оберіть правильну відповідь:
А
 
Сьогодні приблизно однакова кількість українців проживають і в селах, і в містах
 
Б
 
Сьогодні більшість українців проживають в містах
 
В
 
Сьогодні більшість українців проживають в селах
Запитання 5
Що показано на малюнку?



А
 
землеробство
 
Б
 
скотарство
 
В
 
ремесло
Запитання 6
Від якого ремесла походять прізвіща: Ткаля, Ткаченко, Ткачук?
А
 
 
Б
 
 
В
 
Запитання 7
Яке зображення ілюструє добу сучасної України?
А
 
 
Б
 
 
В
 
 
Г
 
Запитання 8
Найстаріша частина міста, розташована найчастіше на узвишші, горі, зміцнена стінами, валами та ровами називалась
А
 
центр
 
Б
 
поділ
 
В
 
дитинець
 
Г
 
площа
Запитання 9
У хаті завжди були закопчені стіни, з цього можна зробити висновок -  піч, топили...
А
 
"по-білому"                     
 
Б
 
 "по-чорному" 
 
В
 
  "по-простому"
Запитання 10
Що з переліченого не вирощували русичі?
А
 
Коноплі
 
Б
 
жито
 
В
 
картоплю
 
2. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Тема уроку: Наука та освіта. Школи та університети на українських теренах.
3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 23, підготуватися до контрольної роботи (Повторити параграф 19-23)
Основи здоров'я 5 клас
1. Чекаю на домашнє завдання (Нагадую - записати 5 власних правил відпочинку на природі.) 
2. Вивчення нового матеріалу
Тема уроку: Правила купання у водоймах
3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 29, підготуватися до контрольної роботи (Повторити параграф 22-29)
   Трудове навчання 5 клас
Тема уроку: Види столових приборів. Правила поведінки за столом.
Переглянте відео:
       Трудове навчання 6 клас
Тема уроку: Охайне житло
Переглянте відео:

Трудове навчання 9 клас

Чекаю на ваш проект "Нове життя старим речам". Увас було достатньо часу щоб його виготовити. Мені потрібно вас оцінити.
Тема нашого уроку: 

Травник Зеленович (Продовження)

Травник Зеленович – це іграшка, яку легко зробити власними руками. Ви можите без зусиль «оживити» її. Виріб не тільки прикрашатиме ваше приміщення, а й наповнить його весняною свіжістю.
Матеріали: Панчоха, циліндр-втулка (наприклад, із туалетного паперу), пісок або дрібна тирса, насіння трави для газонуабо пшениця, стійкий до вологи клей, ножиці, тарілка, фломастери, поліетиленова обкладинка.
Хід роботи: Візьміть панчоху, відміряйте шматок довжиною 25–30 сантиметрів та відріжте його ножицями. З одного кінця зав’яжіть панчоху вузлом, а з іншого – вставте циліндр. Через нього засипте у мішечок спочатку насіння трави, а потім пісок (тирсу). Має з’явитися куля. Після цього витягніть циліндр та зав’яжіть інший кінець. Переверніть кулю насінням вгору та покладіть її на тарілку. Для декору використайте підручні матеріали. Намалюйте Травнику Зеленовичу очі, рот і ніс на поліетилені, виріжте їх та приклейте клеєм до тіла іграшки.

Поливайте свого улюбленця. Крім того, «зеленого друга» треба поставити на підвіконні, адже саме сонячне світло має оживити його.  Уже за кілька днів він матиме густу зелену шевелюру.

Комментариев нет:

Отправить комментарий