Критерії оцінювання з
історії
Рівні н авчальних досягнень
|
Бали
|
Характеристика навчальних
досягнень учня (учениці)
|
1
|
Учень (учениця) може
повторити тему уроку, назвати однедва поняття, які вивчалися протягом теми,
однудві події, персоналії чи історикогеографічні об’єкти, що вивчалися
протягом теми.
|
|
Початковий
|
2
|
Учень (учениця) називає декілька
подій, дат, історичних постатей або історикогеографічних об’єктів; вибирає
правильний варіант відповіді на рівні «так ні»; має загальне уявлення про
лічбу часу в історії
|
3
|
Учень (учениця) двоматрьома
простими реченнями може розповісти про історичну подію чи постать; впізнати
її за описом; співвіднести рік зі століттям, століття – з тисячоліттям ; може
пояснити легенду історичної карти
|
|
Середній
|
4
|
Учень (учениця) репродуктивно
відтворює невелику частину навчального матеріалу теми, з використанням понять
та термінів, що подані у тексті підручника, називаючи однудві основні дати;
розпізнає на історичній карті різноманітні історикогеографічні об’єкти та
використовує карту для локалізації історичного змісту підручника за
допомогою вчителя
|
5
|
Учень (учениця) з допомогою
вчителя відтворює основний зміст навчальної теми, визначає окремі ознаки
історичних понять, називає дати подій, що вивчаються; показує на карті
історикогеографічний об’єкт з використанням легенди карти; розпізнає
різноманітні історичні джерела за їх видами ( речові, візуальні,
етнографічні, текстові тощо)
|
|
6
|
Учень (учениця) самостійно
відтворює фактичний матеріал теми, розповідає про історичну постать на основі
матеріалів підручника, встановлює хронологічну послідовність трьохчотирьох
подій; користується джерелами історичної інформації і за допомогою вчителя
використовує для пояснення основного змісту теми
|
|
Критерії оцінювання з історії 2017-2018 навчальний
рік
|
||
Достатній
|
7
|
Учень
(учениця) послідовно і логічно відтворює навчальний матеріал теми,
виявляє розуміння історичної термінології, характеризує події (причини,
наслідки, значення), виокремлює деякі ознаки явищ та процесів;
самостійно «читає» історичні карти з допомогою їх легенди; самостійно працює
з матеріалами підручника, встановлює відповідність подій та явищ
|
8
|
Учень
(учениця) володіє навчальним матеріалом і використовує знання за
аналогією, дає правильне визначення історичних понять та користується ними,
аналізує описані історичні факти, порівнює однорідні історичні явища,
визначає причиннонаслідкові зв’язки між ними, встановлює синхронність подій
у межах періоду з курсу історії України та всесвітньої історії;
використовує історичну карту як джерело знань
|
|
9
|
Учень
(учениця) оперує навчальним матеріалом, узагальнює окремі факти і
формулює нескладні висновки, обґрунтовуючи їх конкретними фактами; розпізнає
історичний факт та його інтерпретацію; дає порівняльну характеристику
історичних явищ, самостійно встановлює причиннонаслідкові зв’язки;
синхронізує події у межах курсу, аналізує зміст історичної карти
|
|
Високий
|
10
|
Учень
(учениця) використовує набуті знання для вирішення нової навчальної проблеми;
виявляє розуміння історичних процесів; робить аргументовані висновки,
спираючись на запропоновані історичні джерела; порівнює і систематизує дані
історичних джерел, включаючи історичні карти; синхронізує події
вітчизняної та всесвітньої історії в межах вивченого історичного
періоду
|
11
|
Учень
(учениця) володіє глибокими знаннями, може аргументовано висловлювати власні
судження в усній та письмовій формі, співвідносити історичні процеси з
періодом на основі наукової періодизації історії; аналізує історичні джерела
в їх багатоаспектному та багато перспективному вимірі.
|
|
12
|
Учень
(учениця) системно володіє навчальним матеріалом; самостійно характеризує
історичні явища, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему
і визначити шляхи її розв’язання; самостійно добирає інформацію про минуле,
аналізує та узагальнює її, пов’язує конкретну тему з широким історичним
контекстом, використовує міжпредметні зв’язки.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий