понедельник, 20 апреля 2020 г.

Завдання на 23 квітня Четвер

Малювання 6 клас

 Тема уроку: Малюнок за вибором.

                                   Основи здоров'я 7 клас
1. Чекаю на домашнє завдання хто ще не здав (Нагадую - Опрацювати матеріал підручника параграф 27, створити антитютюнову або антинаркотичну рекламу у вигляді малюнку і прислати мені на Вайбер).
2 Тема уроку: "Поширенні ВІЛ-інфекцій в Україні та світі"

3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 29, відповісти на питання після параграфа письмово в зошиті (№ 1,3,4,8,9).
                       Основи здоров'я 8 клас
1. Чекаю на домашнє завдання хто ще не здав (Нагадую -Опрацювати параграф 24, ст. 115 (підр.) "Поарацюйте в парі або групі"(письмово в зошиті).
2. Тема уроку: "Вплив стану грунтів на здоров'я"


3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 25, відповісти на питання після параграфа письмово в зошиті (№1,2,3,5)

                                      Історія 5 клас
1. Перевірка домашнього завдання: 
Запитання 1
Про що йдеться:
"реальна, невигадана історична подія в певному часі й певному місці; реальне явище, процес; те, що сталося, відбулося насправді"
А

Історичний факт

Б

Історична подія

В

Історичне явище

Г

Історичний процес
Запитання 2
Про що йдеться:
"сукупність пов'язаних між собою важливих фактів життя суспільства. Історичною подією може бути якась битва, укладення якоїсь угоди, утворення організації, партії тощо".
А

Історичний факт

Б

Історична подія

В

Історичне явище

Г

Історичний процес
Запитання 3
Про що йдеться:
"фрагмент історичної реальності, який притаманний певному періоду і має типові характерні ознаки. Прикладами історичного явища є виникнення українського козацтва, Українська революція".
А

Історичний факт

Б

Історична подія

В

Історичне явище

Г

Історичний процес
Запитання 4
Про що йдеться:
"послідовна тривала зміна явищ, яка має закономірний характер. Наприклад: розселення людей на території України, формування української нації, національно-визвольна боротьба українців за незалежність своєї держави тощо".
А

Історичний факт

Б

Історична подія

В

Історичне явище

Г

Історичний процес
Запитання 5
Про що йдеться:
"людина, діяльність якої змінила життя в минулому та продовжує впливати на нього сьогодні".
А

Історичний образ

Б

Історична особа
Запитання 6
Розставте слова в логічній послідовності:
А. подія
Б. наслідки події
В. передумови події
Г. причини події
варіанти відповідей
А

А Б В Г

Б

 Г Б В А

В

В Г А Б

Г

 Б А Г В
Запитання 7
На яке питання відповідають "причини" події, явища, процесу?
А

Що стало безпосереднім явищем?

Б

Які обставини?

В

Чому це відбувалося?

Г

Які зміни в житті людини сталися?
Запитання 8
На яке питання відповідають "наслідки" події, явища, процесу?
А

Що, де, коли та з ким сталося?

Б

Які обставини?

В

Якими є результати того, що сталося?

Г

Які зміни в житті людини сталися?
Запитання 9
Що вказано:
"Завдяки національно-визвольній війні під проводом Б. Хмельницького було створено українську козацьку державу - військо Запорозьке"?
А

Подію

Б

Результати події

В

Наслідки події

Г

Причини події
Запитання 10
Про що вказано:
"У 1647 році Чаплинський напав на хутір Хмельницього в Суботові, пограбував його та побив його малолітнього сина. Більше Хмельницький не роздумував, він вирішив розпочати війну".
А

Причини події

Б

Передумови події

В

Привід події

Г

Наслідки події
Запитання 11
Що є підсумком роботи історика?
А

історична розповідь

Б

історичне дослідження

В

пошук істини

Г

художні образи
Запитання 12
Констянтин-Василь Острозький - це
А

історичний факт

Б

історична особа

В

історичний образ

Г

особа
2. Вивчення нового матеріалу
Тема: Історія, історики, письменники та поети.


3. Домашнє завдання: Опрацювати параграф 20, відповісти на питання після параграфа (усно)

                       Основи здоров'я 5 клас
1. Перевірка домашнього завданняЗапитання 1
Вкажіть небезпечні місця для розваг:
А
 
ігровий майданчик
 
Б
 
закинуте будівництво
 
В
 
дах будинку
 
Г
 
кар'єр
Запитання 2
Як поводити себе надворі?
А
 
Всього боятися
 
Б
 
Поводитись упевнено і спокійно
 
Г
 
Поводитись самовпевнено
Запитання 3
Як краще повертатись увечері додому?
А
 
Найкоротшим шляхом
 
Б
 
Безпечним шляхом
Запитання 4
Дітям потрібно ходити на мітинги?
А
 
Завжди
 
Б
 
Так
 
В
 
Ні
Запитання 5
Чи безпечно слухати музику в навушниках по дорозі додому?
А
 
Так
 
Б
 
Ні
 
В
 
Іноді
Запитання 6
Назвіть основні правила поведінки на вулиці:
А
 
Не розмовляй з незнайомцями
 
Б
 
Не виходь на вулицю сам
 
В
 
Не сідай у машину до незнайомців
 
Г
 
Не бери нічого у незнайомців
 
Д
 
Не гуляй без батьків
 
Е
 
Не звертай з дороги від школи до дому
 
З
 
Не гуляй надворі після того, як стемніло
Запитання 7
Псувати обладнання ігрових майданчиків, під'їздів, ліфтів...
А
 
Це сучасно
 
Б
 
Це весело і цікаво
 
В
 
Це небезпечно і суперечить правилам
Запитання 8
Самотній підліток - це принада для зловмисників.
А
 
Так
 
Б
 
Ні
 
В
 
Іноді
Запитання 9
У скрутному становищі необхідно звернутись по допомогу в першу чергу:
А
 
до поліцейських
 
Б
 
до перехожих
 
В
 
до чергових і охороців
 
Г
 
до жінок
Запитання 10
Коли незнайомець намагається затримати тебе:
А
 
будь вихованим
 
Б
 
використовуй всі можливості для самозахисту
 
В
 
починай переконувати, що він не має на це право
Запитання 11
Якщо ти дізнався, що діти замкнені в підвалі. Твої дії.
А
 
Хай там сидять
 
Б
 
Не будеш звертати на це увагу
 
В
 
Розкажеш про це батькам

2. Вивчення  нового матеріалу
Тема: Безпечне довкілля
3. Домашнє завдання: Опрацювати матеріал підручника параграф 27, разом з батьками розглянути "Ситуаційні завдання"
   Трудове навчання 5 клас
1. Виготовлення браслету з ниток (плетіння фенічок). У вас на це 3 урока.
Робимо 1 приклад (тоненьку)

Трудове навчання 6 клас
1. Виготовлення браслету з ниток (плетіння фенічок). У вас на це 3 урока.
Робимо 1 приклад (тоненьку)

Трудове навчання 9 клас
Продовжуємо роботу над проектом
Тема уроку: "Нове життя старим речам". (На цей урок ви закінчуєте роботу зі своїм проектом і мені надсилаєте фото)



Комментариев нет:

Отправить комментарий